PROUD - Platforma pro rovnoprávnost, uznání a diverzitu

PROUD - Platforma pro rovnoprávnost, uznání a diverzitu

platforma pro
rovnoprávnost,
uznání a diverzitu

logo
  • Logo ILGA Europe
  • Logo Open Society Foundations
  • Logo Velvyslanectví USA v Praze
  • Logo LUSH Fresh Handmade Cosmetics

GAYisOK BV 76 zemích na světě je homosexualita zločin, v 10 vás to může dokonce stát život. Neexistuje žádná země na světě, kde by lesby, gayové, bisexuálové a transgender osoby dosáhli úplné rovnoprávnosti. PROUD se zapojil do celosvětové kampaně firmy LUSH a organizace All Out, která se také zabývá LGBT právy, pod názvem #GayIsOK. Ve dnech od 25. 6. do 5. 7. 2015 se jejím účastníkem můžete stát i Vy. #GayIsOK je kampaň, která upozorňuje na celosvětovou situaci LGBT menšin a bude probíhat v 825 obchodech LUSH po celém světě. Jak se do kampaně můžete zapojit?

Boots

Sdílejte na sociálních médiích, proč je OK být gay pod hashtagem #GayIsOK. K tomu si můžete pořídit mýdlo na tělo i ruce Láska v kamenné prodejně nebo na e-shopu www.lush.cz a s tímto mýdlem se vyfotit. Veškerý výtěžek z prodeje (kromě výrobních nákladů a DPH) bude věnován organizaci All Out a dalším organizacím bojujícím za práva LGBT všude na světě, zejména v zemích, kde je situace kritická.

Součástí kampaně je nádherné zlaté mýdlo s neodolatelnou vůní parfému Love a hashtagem #GayIsOK, z jehož prodeje půjde výtěžek na podporu kampaní bojujících za práva homosexuálů. Zcela základní právo veřejně se ke své sexuální odlišnosti hlásit, aniž by člověku hrozilo vězení, násilí či opovržení společnosti, stejně jako možnost veřejně bojovat za svá práva, mít plnohodnotný partnerský vztah a možnost založit rodinu – to jsou problémy, které je stále nutné vyřešit. Jak dodává Alessandro Commisso za LUSH: „Našim zaměstnancům i zákazníkům otázka LGBT problémů není vůbec lhostejná, naopak. Uzrál čas na globální prohlášení: práva homosexuálů nejsou jen volba, nýbrž základní lidská práva.“

Cílem kampaně #GayIsOK je celosvětově vybrat 250.000 liber. 50 000 připadne na konto organizace All Out, která patří k největším seskupením gayů a leseb a pravidelně pořádá petice, protesty a kampaně bojující za jejich práva. S Lush uspořádala loni kampaň Sign of Love. Zbylých 200.000 liber Lush rozdá pomocí All Out různým LGBT organizacím.

Tímto Vás také zveme do prodejny Lush v nálupním centu Palladium, kde se 25. 6. od 14:30, tedy v den zahájení kampaně, můžete potkat jak se zástupci této firmy, tak se zástupci naší oragnizace a seznámit se s problematikou LGBT lidí u nás. Přijďte i vy v daném termínu do LUSH obchodu, kupte si mýdlo, vyfoťte jej a sdílejte i váš názor, proč je OK být gay, na sociálních sítích.

FaLang translation system by Faboba